ITCentris logotyp







Handel i usługi


FAKTURY

Moduł Faktury gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty itp. Dodatkowymi atutami jest cennik z dowolną ilością cen, możliwość wyliczenia wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur.

HANDEL

Handel został stworzony do pomocy w fakturowaniu i obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy. Rozszerzona wersja Handel Plus daje m.in. możliwość szczegółowego opisywania dostaw za pomocą cech. Dzięki współpracy z Comarch Mobile, aplikacji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych, sprzedaż prowadzona poza firmą jest znacznie efektywniejsza.

e-Sklep

Comarch ERP e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Comarch ERP e-Sklep wyróżnia:Pełna integracja z Comarch ERP Optima – automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarówIntegracja z serwisem aukcyjnym Allegro, galerią iMall24, porównywarkami cen oraz z serwisami płatności online. Równoległa sprzedaż poprzez najpopularniejszy portal społecznościowy Facebook. Statystyki i dokładne raporty sprzedażowe. Skuteczne pozycjonowanie w Google.

DETAL

Moduł Comarch ERP Optima Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.

SERWIS

Moduł ten dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową. Umożliwia on obsługę zleceń firm serwisowych, Harmonogramowanie zadań, Automatyczne fakturowanie zleceń, Rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

iMall24

Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wystawić każdy użytkownik Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na iMall24 są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

Księgowość i Kadry


ŚRODKI TRWAŁE

Moduł ten pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Moduł pozwala m.in. na: Tworzenie planów amortyzacji, Automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, Rejestrowanie historii środka trwałego.

BIURO RACHUNKOWE

Moduł Biuro Rachunkowe jest centralnym miejscem pracy każdego biura rachunkowego. Jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można seryjnie rozliczać obsługiwanych klientów, organizować pracę w biurze, kontrolować czas pracy nad dokumentami.

KSIĘGA HANDLOWA

Księga Handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

PŁACE I KADRY

Umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowopłacowej. Zapewnia pracę zawsze zgodną zaktualnymi przepisami oraz: Współpracuje z programem Płatnik, Nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, Wylicza składki ZUS i deklaracje, Zapewnia obsługę korekt list płac, Umożliwia wysyłanie e-deklaracji do US.

KSIĘGA PODATKOWA

Obejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

KASA/BANK

Niezbędny element w każdej firmie, umożliwiający ewidencję wszystkich wydatków i wpływów. Dostarcza informacji o stanie środków pieniężnych oraz zapewnia prowadzenie rozrachunków, planowanie płatności, kontrolę płynności finansowej przedsię-biorstwa czy współpracę z bankowością elektroniczną.

Zarządzanie


CRM

CRM to moduł dzięki, któremu można zarządzać relacjami z klientami oraz zadaniami pracowników związanymi z obsługą klientów. Moduł umożliwia prowadzenie firmowej skrzynki poczty elektronicznej jak również tworzenie i zarządzanie ofertami. CRM pozwala również na łatwą obsługę faktur cyklicznych.

PULPIT MENADŻERA

To narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia: Dostęp do informacji o firmie poprzez Internet. Stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach. Gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach. Bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych. Korzystając z urządzeń mobilnych (palmtop, smartphone) i aplikacji Mobilny Menadżer, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.

ANALIZY BI

W każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do ponad 100 najpotrzebniejszych raportów i analiz z każdego obszaru działalności firmy: sprzedaży, zakupów, księgowości oraz kadr i płac. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w programie danych. Analizy przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które można dowolnie modyfikować.

OBIEG DOKUMENTÓW

Masz dość bałaganu związanego z papierologią? Obieg dokumentów jest właśnie dla Ciebie! Ten moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.



Cennik


Ważny od 1 lutego 2013 r.
Podane ceny wyrażone są w złotówkach, kwoty netto niezawierające 23% podatku VAT.



Jak zamówić

Jeśli są Państwo zainteresowani systemem Comarch ERP Optima, chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania, a także zorganizujemy bezpłatną prezentację w Państwa firmie lub/i udostępnimy wersję demo. W sprawie pytań, prezentacji, zakupu czy wdrożenia zapraszamy do kontaktu:

kontakt@itcentris.pl
76 745 43 40
796 444 222




© 2013 ITCentris Adam Zientek
Strona główna |  Oferta |  Klienci |  O firmie |  Kontakt
Usługi informatyczne Legnica